петък, 7 юли 2017 г.

Summer Inspiration


Здравейте,

Какво искате да направите това лято? Да пътешествате, да пиете хубаво изстуден сайдер на плажа под жаркото слънце, докато събирате тен или пък да се отдадете на дълги вечерни разходки по крайбрежната на някой от морските ни курорти? А почивка сред прохладата на планината?! А какво искам да направя аз това лято? Аз искам всичко.


 
 "Don't wanna wake up
One day wishing that we'd done more
I wanna live fast
Never look back, it's what we're here for
Don't wanna wake up
One day wondering
Where'd it all go"










Искам да ме болят устните от широки усмивки

Искам да посрещна изгрева и да изпратя залеза

Да посетя галерия и да чета хубави книги

Да отида на концерт и да си направя татуировка

Искам да правя само неща, които ми доставят удоволствие

Да направя поне две неща за пръв път

Да заговоря непознат 

Да имам в косата си онези вълни, които само морската вода може да създаде

Да усещам хладния бриз по кожата си, докато се разхождам привечер 
  


 

Едно нещо знам за това лято и то е, че ще бъде много различно от всяко едно, което съм имала до момента. Бях споменала, че смятам да пусна пост с планове за лятото... Е това няма да се случи, но съм тук, за да вкарам малко от духа на лятото в блога си!

Благодаря, че ме четете, 
до скоро!
*всички снимки са от pinterest

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...