сряда, 3 май 2017 г.

My Month: April'17

Здравейте,
днес ще ви покажа любимците си за месец април, който нямам никаква представа как отлетя. Имам чувството, че времето започва да се движи все по-бързо и по-бързо, докато аз изоставам, но това е друга тема, за която не сте тук...

Месец на пътувания - близки и далечни, месец за срещи с любими хора, месец за слънчеви бани и дълги разходки. Месец със зигзаобразно вариращи емоции. Но накрая помним само хубавите, нали така?!

Цитат на месеца:
"Ние сме тук и сега, не утре, не след година... Животът е това, което ни се случва в момента и може да го прекараме в съжаление или да се научим да го живеем."
-mademoiselleaia 

Копривщица 
 Вече ви разказах за пътуването си до Копривщица, където посрещнахме началото на месеца с няколко приятели. Прекрасно прекарани няколко дни. Забавно, сред природата и сред приятели. 

Златоград
За Златоград също писах вече и макар непредвидимото време и известното количество дъжд пътуването беше много приятно и зареждащо. Обожавам емоцията, която ми доставят подобни местенца. След това всичко е някак по-цветно, жизнено и вълнуващо. Накрая на едно пътуване винаги се усещам малко по-щастлива, обогатена, наситена с хубави емоции.

Слънчев ден с приятелки
Следобед превърнал се в ранна вечер, прекаран в разходки из родния ми град, приказки на закътани пейки, обградена от прекрасни хора, които се радвам, че имам в живота си.

Бързи и Яростни 8
Вече съм ви казвала, че не съм от типа хора, които обичат да си прекарват времето гледайки филми. Но не съм ви казвала, колко голяма фенка съм на Fast&Furious сериите. И защо ви казвам това... Защото един следобед, след лекции с приятелка имахме уговорка да се видим. Разходихме се, хапнахме сладолед в парка пред Народния, а после се озовахме на последния етаж на  мол взирайки се в програмата за киното. Аз казвам "Я виж, излязла е осмата част! Много искам да я гледам." При което тя ме пита "Сериозно ли? (гледа ме озадачено, понеже знае, че киното не е точно моето нещо) Хайде да го гледаме тогава." Като не очаква наистина да се съглася. И сега ви казвам, че филма много ми хареса. Това е точно типа филми, които харесвам. Много действие, коли и абсолютно нереални каскади, поднесени с доза хумор. Да, много го харесах, както и саундтрака.

Карандила
В някой от следващите постове най-вероятно ще прочетете повече за това ми пътуване, но в един от последните дни от месеца посетих Сливен и част от природния парк "Сините камъни" - местност Карандила. Качихме се до телевизионната кула откъдето гледката е невероятна, а усещането да си надвесен над града просто ти спира дъха.

И няколко случайни момента: Получаването на книжките от поръчката през ozone.bg, които искам от страшно много време. Моментите в колата, когато музиката е хубава, времето е прекрасно, а вятъра развява коси. Вечерите съпътствани с игра на дартс, мохито и много смях.

Песен
Копривщица l Създавай спомени l Златоград

До петък, 
Благодаря, че ме четете!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...