сряда, 5 април 2017 г.

Прочетено през месец март

Здравейте,
Тази седмица настроението ми сериозно е пострадало и това повлиява и на желанието ми за писане на постове. Затова и за пръв път от доста време сядам да пиша пост непосредствено преди публикуването му. Но какво да се прави има и такива дни и просто трябва да се борим с тях и надвисналите черни гръмотевични облаци над главите си. И ето ме тук, непозволяваща си да пренебрегна графика си и пишейки за книгите, които прочетох през изминалия март месец.

Книгите за този месец са четири на брой, като всички до една определям като приятно оползотворено време и ви препоръчвам и на вас да ги погледнете, ако смятате, че биха ви харесали. А сега ето го и краткото ми мнение за всяка от тях. Книгите с ревюта в блога са обелязани. 



Първата книга за месеца е "Преди Ашлин" на Аурора Роуз Рейнълдс, която е единствената без ревю, но това е така, защото не мисля, че и нужно. Сладка, развлекателна и лежерна книжка. Готини, но според мен доста нереалистични герои, позната история, очакван финал и все пак определено бих определила като приятна. Общо взето нищо, кой знае какво, но пък закачките в диалозите ми харесаха.

"По залез" на Бракен беше книга, която исках да прочета отдавна, но ми вървеше доста бавно. Най-накрая успях да я завърша и сякаш нещо ми липсваше. Книгата е хубава, първата половина върви малко бавно, но от средата нататък действието се забързва и става наистина интересно. Продължавам да харесвам героите и цялостната атмосфера. Нещото, което на мен ми липсваше беше, че съдейки от предходните книги от поредицата си представях нещо повече. Цялостно ревю тук. Първа книга от поредицата тук.

"Парцалена принцеса" е може би черешката на месеца. Не мислех, че ще ми хареса толкова (все пак исках да я прочета най-вече заради невероятната корица), но е факт, че харесах героите и историята. Някои от елементите развити в книгата срещам за пръв път и ми беше интересно да видя как ще се развие сюжета. Останах малко разочарована от финала, но за по-цялостно мнение погледнете ревюто тук.Определено с нетърпение чакам продължението. 

"Танцът на невъзможните мечти" на Сара Оклър беше и последната книга, която прочетох за месец март. Нейното ревю ще видите във петък така, че няма да се впускам в подробности. Книгата ми хареса, стилът на писане също. Авторката има способността чрез героите си да кара читателите да чувстват всичко това, за което се говори в книгата. 

Това беше от мен за днес. Надявам се вашият месец е бил хубав и цветен и ви пожелавам април също да е такъв!

1 коментар:

  1. И аз съвсем на скоро прочетох "Преди Ашлин" и мнението ми изцяло се припокрива с твоето :) Прочетох и "По залез" и я намирам за чудесен завършек на поредицата. Пожелавам ти през април също да четеш все хубави книги:)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...