петък, 14 април 2017 г.

Моят органайзер 2017

В последните четири-пет години, винаги давам старта на новата година започвайки нов органайзер. Използвала съм какви ли не - малък и среден размер, със спирала или без, готов или hand-made, така че имам известен опит. Повечето от тях съм си организирала аз и няма да срещнете сред малката ми колекция два с еднакъв дизайн. Винаги променям по нещо, смятайки, че така ще ми бъде по-функционален. 

В началото на миналата година Ви показах как изглеждаше тогавашния ми органайзер (цък). И истината е, че стабилно си го използвах през първата половина на годината. След това обаче, доста неща се промениха и някак избутах организацията, която до този момент ми доставяше такова удоволствие, на заден план. Дори през декември изобщо не припарих до него. 
Една от целите ми за 2017 е отново да започна да организирам повече ежедневието, а и мислите си, отново с помощта на органайзер. Тази година обаче не е строго структуриран, дори бих казала, че е нещо като организиран хаос. Имам си месечен календар, който сама си правя, после разделям страниците на седмици и дни. Между тях си водя бележки за разходи и списъци, но не е задължително. Нищо не е задължително. Има рисунки, хвърчащи хартийки  и билетчета (спомени), цитати и разхвърляни мисли. 

И страшно много си го харесвам в този разхвърлян му вид! Вече нищо не отбелязвам като строго планирано. Не се напрягам, ако стане така, че бъде отложено. Приемам го като нещо разтоварващо. Вечер преди лягане взимам този бележник и му отделям няколко минути. Ако има нещо силно впечатлило ме през деня - записвам. Общо взето тази година органайзера ми по-скоро е своеобразен албум за хубави моменти.

Смятам, че ако искате да започнете да си водите органайзер това е един от добрите варианти. Не е прекалено ангажиращ, а точно обратното - може да се приеме като разтоварващ. Да хайлайтвате моменти от деня си, без непременно да се обвързвате с най-строга организация.  И постепенно когато свикнете да започнете да влагате повече елементи. Лека-полека. Както смятам да направя и аз.

Защото нищо не трябва да е задължително и на всяка цена. Защото трябва да правим нещата с удоволствие, а не подтикнати от поставения му етикет "задължение". Затова и казвам, че този бележник е организиран хаос. Има от всичко по-малко. 

Благодаря, че ме четете и до следващата сряда. 
Весели празници!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...