сряда, 1 март 2017 г.

Прочетено през февруари или My Currently reading shelf Update

Здравейте, 
И Честита Баба Марта!
 
В края на месец януари Ви споделих моят застинал списък с книги в процес на четене - тук. Е днес съм тук, за да направя ъпдейт и да споделя с вас какво прочетох през месец февруари.

Истината е, че по време на сесията желанието ми за четене се завърна и при първия удобен случай се захванах отново с книгите. Така, че през месец февруари прочетох шест книги. Странно как в един скорошен пост се обяснявах, как са се променили читателските ми интереси, а прочетените ми книги от началото на годината насам са основно сладки, романтични и от contemporary жанра...Предполагам това се дължи на известния стрес от сесията и желанието ми просто да разпусна, без да се натоварвам с тежки четива.

Започвам отново по хронологичен ред, като първата, която завърших беше "След" на Анна Тод. Още в предишния пост ви  споменах, че не съм особено очарована от книгата и едва ли ще прочета останалите от поредицата. Просто след целия този шум около нея и положителните коментари си казах, че е време и аз да се захвана с нея. Ами, честно да ви кажа не знам какво точно и харесват толкова. Всяка втора в този жанр е със същия сюжет и тропи...

Следващата книга, която завърших е "Жажда за скорост". Тя обаче се оказа точно това, което очаквах. Отново не беше нещо нечувано и невиждано, но пък за четене, заради самото четене, беше добре.

Към края на сесията обаче не издържах и се захванах с "Целувка в Ню Йорк", защото много ми се четеше. Сладка книжка, малко нереална, но пък понякога е хубаво се впуснем в приключението на една книга без да се замисляме дали подобно нещо, всъщност, е възможно да се случи отвъд страниците или не. Ревю тук.

"Всички нюанси лилаво" пък ми беше изпратена от издателство Ера, в замяна честно ревю и между изпитите успях да я включа в списъка с прочетени. Много сладка книжка, която успя да ме откъсне от ежедневието ми, запознавайки ме с една рок звезда и едно момиче имащо, едва ли не, разграфено до последния детайл бъдеще и тяхната любовна история. Ревю тук.

Както казах и в последната си публикация, "Омразен съквартирант", малко ме разочарова, но все пак имаше и своите добри моменти. Разпускащо четиво, с което отбелязах края на сесията. Ревю тук.

Следващата книга в списъка е "Ще бъда до теб", и да - най-накрая я завърших. По някаква причина тази книга хич не беше моята и четенето и беше доста трудно. Завърших я само, защото съм инат и не оставям книгите по средата. Историята на братята определено беше интересна и не е честно срещана, но може би имах проблем със самия стил на писане на автора. 

И така, в списъка ми с книги, които чета останаха три - "По залез", "Летни дни и летни нощи" и "Крадецът на книги". Надявам се в скоро време да успея да завърша и тях.

Няма коментари:

Публикуване на коментар