сряда, 18 януари 2017 г.

The sound of January

Здравейте,
Нещо ме навежда на мисълта, че тази година ще е доста интересно приключение. Минал е само половин месец, а ми се случиха много приключенски ситуации, граничещи с нелепост и абсурдност. Но всъщност, ако наистина се окаже такава, ще я приема с отворени обятия. Имам нужда от малко разнообразие, нужда да внеса енергичност в живота си. Затова при всяка една ситуация, която ме вади от зоната ми на комфорт, при която обикновено бих се изнервила до краен предел, тази година просто се усмихвам и се пускам да видя до къде ще доведе всичко в крайна сметка. 

Днес обаче съм тук не за подобни излияния, а за да споделя с вас няколко песни, които съпътстват първия месец от 2017 година или поне първата му половина.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...