неделя, 18 септември 2016 г.

Fall essentials 2016 ІІ #FallInspired

Здравейте в един от последните топли дни за тази година. Откакто съм станала се опитвам да събера вдъхновение и да седна пред клавиатурата, за да направя този пост. Не, че нямам желание...снимките ги направих по-рано тази седмица с идеята да го пусна в петък. Е, нямах възможността, а днес само се мотая. 

Тази седмица се случиха няколко важни за мен неща, като едно от тях е, че вчера беше последният ми работен ден. Без да навлизам в много подробности около това, само ще кажа, следващата седмица ми е свободна (като изключим оправянето на документи и отмятането на доста задачки, преди да замина) и ще отделя повече време на моето местенце в интернет пространството.  

А сега да се върна на темата на днешния пост... 
По-рано тази седмица ви представих първия пост от поредицата, който беше свързан с училище, днес ще ви покажа глезотийките, които ми носят усещане за есента и я правят още по-приятна.


По-традиция, в подобен тип постове започвам с книгите. Тук съм избрала да включа две книги на Мирослав Пенков. По някаква причина страшно много ми напомнят на този мой любим сезон. Е може би има нещо и в кориците... "На изток от запада" вече е завършена и мога да кажа, че промени мнението ми за разказите и подсили желанието ми да се запозная с творчеството на повече съвременни български автори. Останах приятно изненадана. Сборника се чете много леко, а всяка една от историите е поглъщаща и вълнуваща.  До другата книга на Пенков, "Щъркелите и планината", все още не съм стигнала, но се надявам да остана с подобни чувства и от нея. Нямам търпение.


Бордо, мораво, лилаво, бледо розово, червено, златно... Все цветове напомнящи ми за есента. Тук са някои от любимите ми есенни нюанси за нокти и устни. За някои от тях вече съм ви говорила в други постове, но днес ще отделя малко повече на новия ми любимец на Avon- Perfectly Matte lipstick в цвят Berry Blast. Обожавам тъмни цветове за устните и нямах търпение да дойде това време, за да мога да си ги използвам. А този цвят е страхотен, точно взривящо лилав нюанс, който в никакъв случай няма да остане незабелязан. Малко е изсушаващо, но все пак за матиращо червило това е съвсем в реда на нещата. Издръжливо е и изчезва сравнително равномерно. 
Сега за лаковете за нокти... Много харесвам цветовете на Avon  и разнообразието от серии, но наистина не харесвам, четчиците им. Ужасно малки са и са ми неудобни за ползване. Но понякога, най-често за подобни цветове като тези на снимката, решавам, че ги искам въпреки този недостатък. 
Лака от серията на Color Expert на Golden rose, ми беше подарък и ако трябва да съм честна, никога не бих си го избрала сама, но когато го нанеса на ноктите си стои много красиво. Златните частички на тъмно червения фон проблясват много нежно на светлината и страшно ми напомнят на есента.


Ботите с ресните пък са една съвсем непланирана покупка. Видях ги в магазина и веднага реших, че ги искам. Какво по-есенно от карамеловият велур и шаващите реснички?! Още, докато пиша това си представям как ги разхождам из парка покрит с паднали златисти листа. Друго любимо нещо са ми леките пуловерчета и шалове в тъмни цветове и интересни принтове. А какви са вашите любими неща през есента?

 
 
Лакове за нокти:
Avon Gel Finish Mauvelous
Avon Speed Dry Vamp it
Avon BB 7in1 Perfect pink
Catrice Ultimate 94 It's a Verry Berry Bash
Golden Rose Color Expert 32

Червила:
Avon Indulgence Plum Verbena
Avon Perfectly Matte Berry Blast
Oriflame The one Taupe Delight
Golden Rose Matte Lipstick crayon 11

Няма коментари:

Публикуване на коментар