петък, 26 февруари 2016 г.

It's Friday...

Здравейте хора,
В последната седмица и половина съм многo натоварена и изтормозена, новата ми програма е досто уморителна, обстановката в клас е просто потресаваща- крясъци, срокове за гонене, учебни планиве, балове и разни ужаси..., а в главата ми е пълна каша. Случват ми се някои неща... пречки, хора опитващи се да ме разколебаят относно дадени решения. И от известно време ми се въртят едни мисли в главата... как не трябва да се отказваме от това, към което се стремим. Понякога има моменти, в които ни се иска да зарежем всичко. Да избягаме. Някъде много, много далеч, защото точно в този момент нашият живот е меко казано гаден. Има хора, с които не искаме да контактуваме, чувстваме се зле или просто това не е нашият ден и всичко е с краката нагоре. Не смятам обаче, че трябва да позволяваме на подобни неща да ни спъват... Спират, дори. Не трябва да спираме да се борим за онова за което мечтаем, онова в което вярваме и искаме за себе си и близките си.
Лично за себе си се опитвам да се науча да минавам през всички тези състояния, пречки или просто препятствия като гледам от позитивната страна. Казвам си "Това е само ден, вдигай главата и продължавай. Не се отказвай. Искаш ли го? Бори се тогава! ". Важно е да намерим и малките радости, които се крият в мрачните дни. Дали ще се  наслаждаваме на вкуса на кафето, на изгрева и залеза, на дъжда, снега, леда или квакането на жабите, ако щеш. Просто трябва да намериш твоето нещо!



 


1 коментар:

  1. Искрено ти пожелавам да имаш смелостта да се справиш с всички неща/хора/пречки, които ти се струват несправедливи! Пожелавам ти усмивкииии :)))

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...