сряда, 6 януари 2016 г.

One Lovely Blog Award

Здравейте,
В края на миналата седмица видях, че Кая, Ева, Габи и Симона са ме номинирали и съм им страшно много благодарна.
А ето ги и правилата на One Lovely Blog Award:
1.Благодари на блогъра, който те е номинирал.
2.Копирай правилата
3.Напиши 7 факта за себе си.
4.Номинирай 15 други блогъри (в случая 2-3) за наградата и се подсигури, че знаят
5.Сложи същата снимка в блога си и последвай блогъра, който те е номинирал
Седем факта...
  • Изнервям се, когато около мен има много хора. Не ми е приятно да бъда заобиколена от тях, чувствам се притисната, въздуха ми се вижда малко и обичам личното си пространство.
  • Нямам абсолютно никакъв проблем да си стоя сама. Понякога дори го предпочитам.
  • Интересувам се от козметика и от около две години това е едно от хобитата ми.
  • До преди три години се занимавах доста активно с рисуване. В осми клас започнах да го чувствам като задължение и постепенно спрях да се занимавам с това.
  • Също така съм се занимавала с изработка на бижута и оригами, но бяха все временни хобита.
  • Обичам да планирам, но често плановете ми се променят.
  • Не обичам плодови чайове. Прилошава ми от тях, но съвсем спокойно мога да пия зелен чай с джинджифил.


    И понеже повечето ми любими блогърки вече са номинирани, реших само да ви препоръчам няколко, за да ги погледнете: Елена, Ева, Симона и Криси.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...