петък, 1 януари 2016 г.

NYE...

2016 and happynewyear imageЕ, ето я и новата година... Бъдете здрави, щастливи, влюбени и пътешестващи! Как започна моята нова година? Ами, почти закъснях за нея... Слизахме километър и половина пеша, на минус десет градуса, за петнадесет минути. И успяхме. Точно, когато отидохме на площада, последната секунда измина, стрелката на часовника се премести и зарята започна. Всичко стана много бързо, шумно, мокро, неосъзнато. Бях окъпана от шампанско и една тапа ме удари в главата, целият този шум и хора ме нервираха и изпитвах страх от всичките тези пиратки и подобните им , попадащи измежду краката ми, забравих и да си пожелая нещо, защото току-що бях ударена. И все пак беше забавно. Странно и неочаквано, надявам годината да продължи по същия начин. Без ударите, разбира се. 
Какъв беше новогодишният ви късмет? Какви са плановете ви? 
Не мисля, да се впускам в сериозни размисли и да си правя списъци с цели, просто ще се опитам да бъда щастлива всеки един ден от тези 366 дни; да се храня, така, че да ми доставя удоволствие; да завърша с добри резултати и съответно да вляза там, където искам и да пътувам, възможно най-много....
Днес поставих и новото си годишно предизвикателство в goodreads- петдесет и една книги. Точно толкова колкото прочетох през 2015 година. Днес започнах и да попълвам новия си органайзер. Бях започнала да го декорирам, но исках да започна да пиша на чисто, на ново...
Отново, Честита Нова година и Честит имен ден на всички именници!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...