сряда, 13 януари 2016 г.

Bookish Identity Tag

Здравейте. Днес ще попълня един въпросник, според който мога да си устроя живота в един магичен свят. Благодаря на Кая за тага.

1.В кой фантастичен свят бихте искали да живеете? 
-Всички фантастични светове са описани по прекрасен и така примамващ те начин, но всеки от тях си има и доста лоши черти или изградени социални правила, че трудно бих се справила, който и да е било от тях. Все пак, нека кажа Света от Изборът. Изглежда най-малко опасен, да има доста размирици, но сравнение в разбий ме и дивергенти е направо приказка.

2.Кой би бил вашият партньор?
- Много, ама много труден въпрос. Фор или Каол. Успях да ги сведа до тези двамата, но ми е доста трудно.

3.От поредицата за Пърси Джаксън, кой би бил твоят божествен родител?
-Посейдон или Атина по предпочитания. На тест обаче ми показа Атина.

4.От поредицата Реликвите на смъртните, какъв предпочиташ да бъдеш – долноземец или нефилим?
- Нефилим. Животът им наистина изглежда много интересен. Вярно изпълнен с много опасности, но много привлекателен.

5.В поредицата за Хари Потър, в кой дом бихте били?
- Според тестовете Рейвънклоу или Грифиндор. Моето мнение обаче е повлияно от поредицата и затова бих избрала Грифиндор.

6.В поредицата Дивергенти, коя би била вашата каста?
- Преди известно време съм правила тест, но не помня отговора. Не бих могла да се самопределя като част от някоя каста. Не бих могла да бъда напълно пряма, хич не съм миролюбива, не съм и аскетична, не бих се определела и като ерудит, а колкото и да ми се иска да кажа Безстрашни, истината е, че се плаша доста лесно, но се опитвам да превъзмогна страховете си. Нека бъда Дивергент. Ако все пак не мога да избера това, ще се престраша да бъда Безстрашна, защото колкото и страхлива да съм обичам приключенията.

7.От поредицата The Northern Lights, какъв би бил вашият демон?
- За пръв път чувам за нея и не съм запозната.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...