сряда, 20 януари 2016 г.

Ревю: Обещание на Карина Хали

Издателство: СофтПрес
Автор: Карина Хали
Страници: 320
Оценка в Goodreads: 2/5

Линдън и Стефани. Двама най-добри приятели от години, на които им e писнало от случайни забежки и връзки с неподходящите. И така вече на двадесет и пет, през една пиянска нощ Линдън предлага на Стефани, ако и двамата нямат сериозна връзка на трийсет години, да сключат брак по между си. И Стефани приема. С годините първоначалното привличане между тях нараства и в един момент те трябва да решат, по кой път искат да поемат и готови ли са за последиците от действията си. 

Заради многото и положителни ревюта исках да се сдобия с тази книга. Исках и да я харесам. И така покрай Коледа се насочих към нея. Корицата е много красива и с удоволствие ще я прибавя към колекцията си. Това обаче не беше моята книга. Да си призная дори съм леко разочарована от съдържанието и.
Да, "Обещание" е лека и приятна книга, с която да разнообразиш ежедневието си, но аз имах прекалено високи очаквания за нея, които останаха неоправдани. 
Харесва ми това, чe книгата показва гледните точки на Линдън и Стефани, двамата главни герои. Как всеки от тях оценява дадена ситуация и чувствата, които изпитват, както един към друг така и към околните.
Харесах Стефани Робсън заради любовта и към модата, сарказма и,  желанието и да се справи сама и да постигне нещо. Красива, забавна, непостоянна, както във връзките си, така и с цветовете на косата си, тя се стреми да бъде харесана, оценена, забелязана. 
Линдън Макгрегър е чаровен женкар, амбициозен, красив, богат и интелигентен, плюс това - пилот на хеликоптер.  Под етикета, който му е лепнат обаче, ние виждаме още нещо. Той не е получил всичко на готово, има проблеми със семейството си, и не показва чувствата си. Всичко това е добре скрито под фасадата на привлекателен мъж със шотландски акцент, свaлящ всичко, що е от женски пол. 
Второстепенните герои, Джеймс и Надин, успяха да ме настроят срещу себе си, много скоро след срещата ми с тях. Джеймс бих описала като егоистичен, подмолен човек, който още не е сигурен какво иска. А Надин още от самото начало изглеждаше надута и опитваща се да контролира всичко около себе си. Хареса ми, че в такава ситуация Линдън показа, че е мъж на място и няма да позволи на едно момиче да контролира живота му и да го отдалечава от приятелите му. 
Пени и Арън, други второстепенни герои, страшно много ми допаднаха. Когато се появят из между страниците, внасят настроение, живот. Млади, диви и винаги готови за купон.

Като цяло всички герои имаха няколко много кофти постъпки, но според мен точно това е била целта на Карина Хали. Да пресъздаде някои ситуации от живота и да покаже, че не всичко тече по мед и масло, дори и в книгите. Точно в това е силата на романа, и точно това ме спря, мнението ми за книгата да не бъде отрицателно.

 "Защото с отминаването на времето ми става ясно, че животът не е пътуване по права линия. Понякога трябва да направиш крачка назад, после две напред и да отскочиш встрани. Като се замисли човек, е нещо като изкривяване на времето и пространството."

Бих казала, че "Обещание" на Карина Хали, би удовлетворила читателите, които се захващат с нея просто, за да си починат от ежедневието. Предвидима и все пак привличаща те история на двама приятели, едно споразумение и доста еротични моменти.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...