събота, 26 декември 2015 г.

Last Blogmas...

Здравейте,
book, coffee, and morning image
wehearted.com
С този пост официално слагам край на blogmas ! Тъй като вчера пропуснах да отбележа последния ден от blogmas, реших да го направя днес, с ден закъснение. Надявам се да сте си прекарали хубаво и ви пожелавам и предстоящите празници да прекарате, дори по-хубаво.  
Странно е, но вчерашния ден изобщо не го чувствах като Коледа. Времето ни най-малко не реши да допринесе за това, но не това е основният проблем. Сутринта се събудих като всеки друг ден, сестра ми влетя в стаята и ми донесе моите подаръци, разопаковах ги и съм благодарна за всичко, което получих. Към обяд се измъкнах от вкъщи да се видя с приятели да си разменим подаръци и да обядваме. Всичко стана много бързо и докато се осъзная вече си бях у дома и беше вечер. Не се чувствах в празнично настроение или пък нямаща търпение за коледната вечер. Не знам защо се получи така. Доста рано се озовах в леглото заедно с един по подаръците си, а именно - Морето на спокойствието на Катя Милей. Мисля, че избързах с предния пост за най-добри книги за годината. И да, вече я завърших. Още не мога да повярвам, че успях да приключа тази книга за по-малко от двадесет и четири часа. 559 страници. Отдавна не ми се е случвало да чета толкова бързо. Книгата е много добра и страшно много я харесвам. Не искам обаче да обещавам да и правя ревю. Иска ми се, но както знаете още съм до никъде със предната невероятна книга. Колкото и да ме натъжава и да не ми се иска, мисля да оставя Онова лято без ревю. Ако не сте я чели обаче, непременно се насочете към нея, защото е завладяваща. 
Какво друго, да ви кажа... Днешния ден прекарах вкъщи. Дочетох книгата, направих хапване и следобеда премина в преподреждане на книгите ми и чекмеджетата на бюрото, пълни с ученически пособия, които бяха в пълен безпорядък. В някои отношения си падам вехтошар и може да се намерят странни неща в стаята ми. Е днес се отървах от доста неща. 
Вчерашната тема беше най-хубавият подарък, но истината е, че не бих могла да избера нещо. Радвам се и съм благодарна за всички, които съм получила.
Весело изкарване на остатъка от празниците! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...