сряда, 9 декември 2015 г.

Blogmas Day 9...

Темата на днешния пост е wishlist-ът ми за тази Коледа и в моя случай наближаващият ми рожден ден.
Първото нещо, което винаги пожелавам е нещо нематериално - щастие, дали на някой друг или на себе си, за мен е от огромно значение. 
А сега да преминем към няколко материални нещица, които страшно биха ме зарадвали, ако открия някои от тях под елхата. 
  • #НаживоотСофия на А. Шпатов
    Сигурно сте запознати колко много искам тази книга, доста често я споменавам в блога. Не знам каква е причината, просто много искам да я притежавам.
  • Обещание на Карина Хали
    След толкова много изчетени ревюта, макар и в началото да не исках тази книга, сега вече страшно много искам да я прочета.
  • Морето на спокойствието на Катя Милей
    Отново бях попаднала на няколко ревюта и тази книга ми се стори доста интересна.
  • И заживели щастливо... на Кийра Кас
    Искам да завърша поредицата и, когато погледна към книгите да не се сещам, че ми липсва още една прекрасна корица. А и с удоволствие ще изчета новелите.
  • парфюма Daisy на Marc Jacobs
    Ако не го получа за Коледа, след празниците със сигурност ще се сдобия с него, но колкото по-рано е при мен, толкова по-добре.
  • някое красиво, но не прекалено набиващо се на очи statement колие
    От доста време искам да се сдобия с нещо подобно и в интеренет постоянно си харесвам някое, но на живо ми е адски трудно да си избера. Много бих се радвала, ако на 25 имам едно като от снимката.
  • един от онези огромни карирани шалове на Зара
    Обожавам шалове, но както и с колиетата ми е доста трудно да си избера.
  • Не бих отказала и палитра  на Зоева, но това вече е доста далеч от истината...
 14/12/15- Едва след няколко дни забелязах, че съм забравила да прикача втората снимка...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...