четвъртък, 3 декември 2015 г.

Blogmas Day 3...

Здравейте! Как сте през третия ден на декември? Аз в момента се опитвам да се стопля. До сега бях навън и е страшен студ.
Днешната тема е маникюра ми, който е в окаяно състояние, но все пак реших това да не е причина да пропусна днешния ден, така че... 
Днес май няма за какво да се впускам в обяснения как е минал денят ми, защото не се случи нищо. Първите два часа имах класно по английски и с това настроението ми дотолкова се понижи, че едва последния час успях да се поуспокоя. Темата за есето беше толкова глупава, че каквото и желание да имах за писане то се изпари в момента, в който я съзрях. Не ме е напуснала и драмата от вчера, така, че може да се каже, че днес гледам по криво и от вчера. Какво правих през останалите 5 часа, ами нищо... Понякога се чудя защо изобщо ходя на училище... Пет часа стоях на чина, загледана в една точка или се опитвах да решавам тестове, което е доста трудно след като целия клас обсъжда гръмогласно, кога е най-удобно да се съберем предпразнично...
Имам и друг проблем.. или по скоро дилема. В момента не чета нищо, а много ми се чете, обаче не и нещо, което вече притежавам. Аз обаче си обещах, че до края на годината няма да купя книга за себе си. Никак не ми се иска да нарушавам това си обещание. 
Пожелавам на всички и на себе си утрешният ден да е хубав и изпълнен с много усмихвки и позитивни езмоции!

2 коментара:

  1. мога да ти заема някоя книжка, за да те отдалеча от изкушението да си нарушиш book ban-а? (шансът всичките книги, които притежавам, да ги имаш и ти, е голям, но... :D)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Oo, Колко си мила! Благодаря ти за предложението!

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...