четвъртък, 24 декември 2015 г.

Blogmas Day : 23 & 24

Здравейте, 
Как сте? Първоначално не можах да се сетя какво съм правила вчера. След известни размисли си спомних, че вчера се прибрах доста късно и макар да имах желание по-рано през деня да пиша, вечерта бях уморена и исках да си легна възможно най-бързо. В училище почти се побърках от скука. Около нас търчат насам-натам малки дечица и по-големи такива. Едните питат видели ли сме Дядо Коледа вече, а другите-къде да си намерят буфер. Нашия клас обаче все едно се беше вмъкнал в балон, отблъскващ всичкия този коледен дух. Последния час (предпоследен по принцип),  момчетата пренасяха някакви монитори от историята, а пък ние стояхме в стаята и слушахме стара музика. Примолихме се на госпожата по английски да ни пусне да си ходим и заедно с още няколко човека отидохме да пием кафе. 
Днес е ден за пазаруване, правене на сладкиши и доизкусоряване на подаръците. Бях забравила колко мразя да се намирам сред тълпи от хора. Всичко е гъчканица и имам чувството, че нямам достатъчно място и въздух да си поема. Както и да е. Сега съм си вкъщи и току-що приключих със сладкиша и след малко се запътвам към подаръците. 
Днешната тема е шал.. това около Дядо Коледа е един от любимите ми шалове. Мек и топъл.
Пожелавам ви една хубава вечер със семейства и приятели и една прекрасна Коледа! Нека утре под елхата ви се намира това, което сте искали!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...