събота, 19 декември 2015 г.

Blogmas Day 19...

Здравейте,
Днес всъщност нямам много за казване. Прекарах сутринта вкъщи, после излязох с приятелки и отидохме на обяд. Изненадаха ме с подарък и съм адски щастлива и ентусиазирана. Откакто се прибрах се занимавам с преустройството му и нямам търпение да видя крайния резултат. На вас също ще го покажа, но по-нататък. 
Последните два дни гледах няколко коледни филма, повечето препоръчани от Blogmas постове. От много време не съм гледала филм и реших, че покрай Коледа ще си наваксам и си записвам всеки, който ми направи впечатление. Досега гледах Finding Christmas, Matchmaker Santa и Holiday road trip. И трита филма са хубави и ги препоръчвам на хората, които обичат да гледат коледни филми. А вие, ако имате някое предложение за мен оставете го в коментарите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...