четвъртък, 17 декември 2015 г.

Blogmas Day 17...

Здравейте,
Обичам да опаковам подаръци... Това е може би любимото ми нещо свързано с Коледа. По някаква случайност днес след като опаковах една част от подаръците, реших да ги снимам. След това реших да погледна каква е темата на днешното предизвикателство и какво да видя.. подаръци!
От вчера съм болна, което донякъде е извинението ми, че пропуснах вчерашния пост. Трябваше да уча по история, също така ми се наложи да пътувам след училище и последното нещо, за което си мислех след като се прибрах - премръзнала, болна и нямаща търпение да си легне в леглото - беше дали мога да пропусна пост, заради един вирус. Да, мога. За напред обаче ще се постарая да не го правя.
Вчера при нас официално заваля първия сняг и бях много щастлива, въпреки неудържимото треперене на път към вкъщи. Магия. 
Утре имам класно по български така, че ще трябва да отида до училище, но сле дтова се прибирам и пъхам се в леглото и си пускам някой коледен филм.
Усмихнат остатък от седмицата!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...