вторник, 1 декември 2015 г.

Blogmas Day 1...

Здравейте, Честит декември!
Знам, че  последните две седмици не бях много активна, но имах доста за вършене и не успях да се справя с всичко. За сметка на това през декемри ще бъда свръх-активна. Доста съм се мотивирала да правя Blogmas -  като това е ден 1- пък ще видим докъде ще ми стигнат силите и времето за ежедневни публикации. Заедно с месечното предизвикателство съм замислила да пусна и поне още едно ревю и няколко поста свързани с края на годината, както и  поне един пост от рубриката It's Friday..., но ще видим...
Завладя ли ви коледния дух вече? Започнахте ли пазара за коледни подаръци? Предложения? За мен да избирам подаръци е истинско мъчение! Не ме разбирайте погрешно, обичам да подарявам подаръци, но  не и да ги избирам. Не съм добра в това да намеря подходящия подарък... Освен това, коледният ми дух хич го няма...
Както предполагам подозирате, днешната тема на снимката е моята гледка. Сягаш облаците се бяха наговорили специално със слънцето, за да мога да ги щракна. Прекрасно!

 

4 коментара:

  1. Мноооооого се радвам, че ще правиш blogmas!! Обмислях идеята и аз, ама май ще се спра на някой друг вариант.
    Вече започнах с коледния пазар, да, ама е мъка - никога не съм била особено добра в измислянето на точния подарък за даден човек. Заради което ще залагам на basic неща, пък колкото-толкова. Но пък си се радвам на коледното настроение. Тази година ме подхвана отрано.
    Стискам палци да удържиш и да не се откажеш от ежедневните постове! :3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Ева! Радвам се, че вече си обхаваната от коледно настроение и ти пожелавам да намириш идеалните подаръци за близките си :)

      Изтриване
  2. Аз всеки път вземам подаръци в последнят момент,но винаги имам желание да е по рано. Успех с blogmas, ще чакам постовете.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да и при мен често е така, миналата година пазарувах чак до 22 декември. Тази година ми се искаше да започна още в началото на ноември, но отново се забавих и разполагам с по малко от месец....

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...