четвъртък, 31 декември 2015 г.

2015

Идва краят на годината и е време за равносметка! За мен изминалата година беше... беше странна. Имаше изобилие от хубави моменти, а между тях се прокрадваха и неприятни такива, но такъв е животът, предполагам. Трябва да има баланс. Как ще оценим хубавите моменти, ако няма с какво да ги сравним.


Година, в която пораснах. 
Година, в която научих, кои са важните неща за мен.
Година, в която очертах ясно границата между одобрявам и неодобрявам.
Година, в която станах по-социално активна, в живота и в блога.
Година, в която реших, че искам да бъда само себе си и никой друг.
Година, в която реших да правя само това, което ме прави щастлива.
Година, в която опитвах. 
Година, в която пътувах.


Ето и какво направих от списъка, който си съставих в началото на годината. Да онзи дългия....
  • Да посетя къщата на Жулиета във Верона, Италия. 
    Която, не се оказа това, което очаквах, но пък посетих толкова други страхотни места в Италия.
  • Да прочета 50 книги за една година.
    Преди няколко дни ви казах, че успях да изпълня тази точка от списъка и съм много доволна от постигнатото.
  • Да се науча да готвя.
    Тази година развих страшни претенции към храната, и в един момент, за да бъда абсолютно доволна от това, което ще похапвам, трябваше да се науча и  да си го направя. Открих също така,че ми доставя страшно удоволствие да готвя.Не казвам, че съм специалист, но се справям прилично.
  • Да стана по-постоянна.
    Смятам тази точка за постигната благодарение на блога. Да вярно е, че през лятото например имаше един месец със два поста, но като цяло съм доста постоянна в поддържането активноста на блога. Това се проявява и в живота ми извън интернет.
  • Да бъда по-изпълнителна.
    Отново блога. Повечето идеи, които съм имала съм ги осъществила или са на чернова в блога, чакащи подходящия момент. За това ми помага и верният ми приятел- органайзерът.

 

  И така, 2015 година беше странна, различна, плашеща в много отношения и невероятна, емоционална, пропита със спомени, думи, жестове... През този период се даде началото на края на една част от живота ми. Ако ме следите от известно време най- вероятно сте разбрали, че съм изключително емоционален човек и една такава стъпка е много важна за мен.

Ето, че и 2015 отмина, последен ден, няколко часа дори. Идва ново начало. С пълна сила старата година те тупва по гърба и те праща на новата. А тя е готова. И те чака. С трудности и премеждия. С безброй цели. С изгреви и залези.

1 коментар:

  1. Пожелавам ти много нови мечти за осъществяване през 2016-та! Весело посрещане :) <3

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...