вторник, 25 август 2015 г.

Cinderella Book Tag


От доста време не съм правила таг, а този ми се стори интересен. Видях го от Вероника и реших, че е доста приятен... Затова:
Instagram @sterss






Злите доведени сестри - Книга с герой, който мразиш
 
Огъстъс и Хейзъл от "Вината в нашите звезди" 
Не, че ги мразя. Просто не ги харесвам.
Принцът - Книга с герой, който е джентълмен
Максън от "Изборът"
Едва ли има друга дума, която да описва толкова добре този герой. Точно това обичам в него... изтъкан е от нежност, галантност и почтеност

Пепеляшка - Герой, който е грациозен, мил и упорит
Дориан от "Стъкленият трон"
Не мога да кажа, че е от най-милите герои, но е много сладък и грациозен и има доста моменти на нежност. Определо е доста упорит.
Феята кръстница - Герой, който винаги има някой да се грижи за него
Бела от "Здрач"
Ами, какво да кажа... Просто не се сдържах. Тя е олицетворение на имам-нужда-Едуард-да-е-винаги-около-мен-за-да-ме-защити. , поне до последната книга, когато рита задници навред. 

Полезните създания - Нещо, което те прави щастлива, когато си тъжна
 Поредицата Изборът, Дивергенти, Рисунка за Айла и Graffiti Moon.


Пепел - Книга, за която не ти пука
"Предимствата да бъдеш аутсайдер" и "Вината в нашите звезди"
Много хора харесват книгата на Стивън Чбоски, аз обаче не съм от тях, чела съм я два пъти, но така и не успях да се свържа с героите или да се почувствам привлечена от действието. За тази на Джон Грийн, просто не искам да припарвам. Прочетох я веднъж и тогава, мислех че  не е лоша. Сега обаче не мога да си представя, че някога ще я докосна. Страня от нея колкото е възможно повече.

Тиквата - Герой, който се е променил
Джулиет от "Разбий ме"
Тя е героят, в който до момента съм забелязала наистина драстична промяна. Едно израстване към по-добро. И се надявам в последната книга да я видя в още по-добра светлина.

Невъзможно - Книга с край, който не си очаквала
"Кървава роза" от Андреа Креймър и "Наследницата" на Кийра Кас
Определено не очаквах това и мога да кажа, че останах разочарована.

Просто дишай - Нещо, което те вдъхновява да си смела
Не знам. Може би, когато видя израстването на един герой, как придобива увереност, смелост да се изправи пред проблемите...

И заживели щастливо - Книга с перфектен край
"Graffiti moon" и "Рисунка за Айла" на Стефъни Пъркинс
Може да погледнете мнението ми за първата книга тук. Наистина много я харесах. За втората, макар и да не останах очарована като цяло от книгата, краят беше наистина страхотен.
 http://41.media.tumblr.com/42849af76156ed9863ae9bdd478d5d0d/tumblr_nces2rBNZp1trmh0fo1_1280.jpg

 Тагвам всеки, който има желание да го направи...


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...