вторник, 25 август 2015 г.

Отново на училище за последен път...

 
Обичам, когато дойде това време от годината. Не знам дали и при други е така, но аз тръпна от нетърпение, когато става въпрос за покупки за училище. Това е така, защото аз малко или много съм пристрастена към всякакви канцеларски принадлежности и организация.
 Във въздуха се появява едно вълнение за това, което предстои след по-малко от месец и нямах търпение да започна таз годишния пазар. Тази година започвам малко по-рано подготовката. Ако сте чели блога ми знаете, че в началото на септември ще пътувам и ми се иска да си свърша работата свързана с материалите, от които ще имам нужда тази година.
Всъщност, не е като да съм купила много неща... Реших тази година да си взема само най-необходимото и да не се впускам в излишни разходи. Не се разминах без прегрешения обаче... Така става, когато ме пуснат в Jumbo/книжарници на автопилот.


 Искаше ми се да сa взема изцяло еднакви тетрадки, но не се получи, защото бях толкова привлечена от различните дизайни, че не устоях. И в крайна сметка:

Еднаквите тетрадки (120л.) ще бъдат за физика, география, математика и български, най-вероятно, защото в тези часове имам нужда от по-голям набор от листи. Тази с Биг Бен я взех, защото обичам да комбинирам тетрадките с предметите и е идеална за английски(80л.). Тази с твърдите корици ще е за история. Много е красива и си има връвчица за отбелязване. Избрах я за историята, защото очевидно ще има много за писане. Трите малък формат (70л.) са за предмети, по които не пишем много много...  Когато видях тефтерите не се сдържах, дори бях на косъм да си взема още два, но реших, че ще е прекалено. Единият най-вероятно ще се преработи в органайзер, а за другия не знам...Ще видим какво ще излезе. Гел химикалите са ми едни от любимите, но рядко попадам на такива, които не се разтичат. Надявам се да съм уцелила с тези. Не съм взимала други, защото имам няколко бройки от миналата година, а и в комплекта има черен и червен и мисля, че ще ми е напълно достатъчно. Нямаше как да мина без цветни листчета и хайлайтъри.

Сега ще ви кажа нещо, което правя от няколко години. В края на учебната година, преди да се разделя с тетрадките си, взимам остатъка от неизписани листи и ги подреждам в една папка. Така винаги имам листа, когато ми потрябват за чернови, проекти или дори, за да надраскам нещо набързо.



 








Освен с покупки, трябва да се подготвим и психически, че лятото е към края си и скоро безгрижието ни ще се замени от залягане над учебниците ( или пък не). Слънцето ще се скрие зад мрачните облаци, а ние ще трябва да ставаме рано и да влизаме в училищния двор. Тази година съм малко неутрална и нямам никакви очаквания или вълнения, с изключение на едно притеснение, всъщност е по-скоро неудобство. Отново ще трябва да ходя сред онази шумотевица. Крещящите, бягащи, блъскащи се по коридорите тела, които ме изкарват извън нерви. Като изключим тази подробност, всичко е окей. Надявам се да имам време за блога и за увеличаващата се купчина с непрочетени книги.
 
П.П
Забавлявах се наистина много, докато правих снимките,а след това и с обработката им. Знам, че качеството не е много добро, но с това разполагам в момента и се надявам да ви хареса.


5 коментара:

  1. Не си единствената. И аз обожавам това време от годината, да пазарувам за училище и най-вече канцеларските материали <3 Страхотен пост!

    ОтговорИзтриване
  2. И аз съм като теб <3 Страхотен пост!

    ОтговорИзтриване
  3. Радвам се,че има и други като мен. Благодаря Ви!

    ОтговорИзтриване
  4. Обожавам ти тетрадките, всичко ли е от Jumbo?

    ОтговорИзтриване
  5. освен малките тетрадчици със спирала, другите тетрадки са от Jumbo :).

    ОтговорИзтриване